آغاز امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان قشم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت:امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان پایه دوازدهم و نوبت نخست متوسط اول و دوم تمامی مدارس از امروز آغاز و چهاردهم دی ماه به پایان می رسد.

حسین رنجبر گلشواری  مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم افزود: آزمون نهایی دی ماه به عنوان سابقه تحصیلی منظور نمی شود و برای ایجاد سابقه تحصیلی در آزمون سراسری لازم است دانش آموزان در نوبت خرداد ماه درس مورد نظر خود را انتخاب و در آزمون آن شرکت کنند.

وی گفت: امتحانات نهایی خاص دانش‌ آموزانی است که درس از سال گذشته دارند و امتحانات پایه دوازدهم نیز از امروز شنبه دوم دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ دی‌ ماه ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم افزود: آزمون‌ های دروس شایستگی های عمومی هنرجویان هنرستان های فحک (فنی و حرفه‌ ای و کار و دانش) نیز به صورت حضوری برگزار می‌ شود.

رنجبر گلشواری گفت: به تمامی همکاران اعلام شده تا در اولین فرصت در تصحیح برگه های امتحانی این دانش آموزان اقدام کرده تا نسبت به تجزیه و تحلیل نتایج و استفاده از آن برای برگزاری کلاس های تقویتی و فوق برنامه مورد نیاز هر مدرسه اقدام شود.

 شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.